Varannan vecka

Förra helgen var jag hemma i Sverige och Pontus ensam här. Nu är det jag som är ensam här istället! Pontus åkte hem vid halv fyra idag ungefär så vi möttes bara lite snabbt i dörren när jag kom hem från jobbet. Liksom föregående talare håller jag med om att det genast blir lite tråkigt här. Jag har varit på stan, hämtat min cykel som varit på lagning, Skype:at med mamma och uppdaterat och kollat Facebook ett par gånger redan och klockan är bara 19:30! Visst kan det vara skönt att vara ensam men jag är helt klart en sällskapsmänniska och blir väldigt snabbt rastlös och pratsugen.

Å andra sidan kan jag ju nu titta på massor film som Pontus inte vill se. Så ser planen för kvällen ut nämligen- först en dusch och sedan film och soffsittande. Låter som en bra plan tycker jag!

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0