"Jag vill ha kaka!"

... Det var så Pontus just satt i soffan och utropade. Vad gör man en ledig dag när det är regnigt och blåser snålblåst ute? Jo, man bakar, det är mitt svar. Franska våfflor blir det, smördegskakor med fyllning. Nackdelen (enligt Pontus) är att degen ska ligga och vila i kylen i "Ett par timmar!?" (Pontus igen). Men snart så ska de kavlas ut.

Hoppas de blir goda med! Det kanske förövrigt blir bio på världens största THX-salong nästa vecka. Oslo kino Colosseum, 978 platser. Funderar lite på om det är behövligt... men stort verkar det allt!

L

Kommentarer
Postat av: Gustav

THX betyder inte särskilt mycket. Det är bara en märkning/standard för att suga pengar ur folk.

2011-05-28 @ 20:15:09
Postat av: Lina

THX... HDP... CPD... det säger mig ingenting egentligen haha, men jag förstår innebörden i att det är en stor biosalong och det kan ju alltid vara lite häftigt att uppleva! :)

2011-05-28 @ 23:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0