Pirater och utflykt

Pontus satt igår och skulle skriva något på bloggen, lade ner datorn efter en stund och sa att han inte kom på vad han skulle skriva. Han är lite mer noggrann och vill ha en rubrik, ett syfte, en punch-line eller vad det nu är. Så- det får helt enkelt bli jag som skriver igen (eftersom jag inte har någon känsla för bra standard eller relevans etc...)!

Vi var på bio i torsdags och såg Pirates of the Caribbean. Det var första gången jag var på 3D-bio, skoj men inte överdrivet imponerad. Jag tycker det är lite suddigt och att det blir för mörkt ljus. Men det var ju såklart roligt, Pirates är ju alltid bra även om standarden försämras för varje film. Vi solar, solar och solar och igår eftermiddag åkte vi iväg till Kjelsås och lade oss på gräset vid ån och solade lite till. Detta varvades även med frisbeekast vilket i sin tur har resulterat i träningsvärk i höger arm idag!

Snart ska jag på grillfest med mina arbetskamrater, eller fd. arbetskamrater för det är en avskedsfest. Solen står fortfarande högt och är meget varm. Sommaren är här!

L

Kommentarer
Postat av: Pontus

Jag fick ju nästan praktiskt taget datorn placerad i knäet med uppmaningen "Skriv något om idag!". Det blev ju sån press...



Du skrev ju väldigt relevant och punchigt och roligt du =)

2011-06-04 @ 19:44:04
URL: http://pontuslinaochnorrmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0