Bakandet fortsätter

Lina ska ju hem i helgen och cykla halvvättern så jag sköt in en liten kommentar om att om hon eventuellt, kanske kände för att baka någonting mer innan hon åker så vore ju det förstås väldigt uppskattat, alltså, om hon verkligen var sugen och kände för det... Ska hon ändå hem och cykla 15 mil så vore det ju trevligt om jag har något att sysselsätta mig med under helgen liksom.

Så nu står hon i köket och bakar och är väldigt hemlighetsfull. Jag får inte komma för nära för hon bakar något som jag inte får se förrän det är klart. Omtänksamt av henne är det ju i alla fall!



Vad kan det vaaaaaaa?

P

Kommentarer
Postat av: Lina

Chokladpaj blev det! Nu är jag hemma och imorrn vankas det cykling...

2011-06-11 @ 21:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0