Det blir en hård natt

Imorgon flyttar viiiiii, wiuuuuyeeea etc!

Vi blev precis av med sängarna nu så vi ska bara skrota vårt köksbord här i princip sen är det tomt. Natten får väl spenderas på ett täckte på golvet och eventuellt några handdukar, inte jättekomfortabelt, men det duger en natt. Vi ska åka och få nycklarna vid 12 imorgon, sen blir det några trikkvändor för att hämta alla grejer, men Viktor har lovat att vara flytthjälp så det går nog fort =)

Virre och Alexandra har begett sig hemåt nu också för att sedan dra till Filippinerna om några dagar, kommer definitivt inte avundas deras väder eller nåt sånt, det är ju typ faktiskt nästan plusgrader här nu ju, (fan att jag glömde packa shorts!)

Ikväll ska jag och Lina på ett litet event på La Belle Sole, ett riktigt stekarställe här i Oslo där jag bl.a. var och vimmelfotade förra helgen. Det är hursomhelst Hipster.no som jag fotar för som anordnar det här för alla som jobbar för Hipster så ikväll blir det skumpa, backslick och hela den grejen... eller nåt. Trevligt ska det bli i alla fall!

Nu blir det snart lite vin här vid vårt ännu inte skrotade köksbord, och nu tog Lina fram två stearinljus också! Än finns det myspotential!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0