Linköping, påsk och PAINTBALL!

Att komma hem till Linköping är alltid trevligt, men att dessutom komma hem till sommarvärme är ju ännu bättre. Blev nästan lite stressad nu när jag tog fram ett nytt blogginlägg, måste ut i solen så man kanske i alla fall kan skifta nyans från albylvit till grisrosa.

Det har helt klart varit en kalori- och händelserik helg, premiärgrillning här i Tboda på torsdagen, påskbord fredag och mer grill på lördagen med Linas familj och vänner, hur trevligt som helst!

Och igår blev det paintball som Viktor dragit ihop, riktigt action var det! Sjukt kul! Extra kul att den våghalsige instruktören och domaren sprang runt och tog kort när vi körde, fick dem precis i mailen, såhär kunde det se ut:


Outfitting och Safety room


Dra några provskott


SMOKE!


Jacob framme vid skylten och jag campar vid husvagnen...


Röda laget på frammarsch


Hårdingar



Nu ska jag ut i solen!

P

Kommentarer
Postat av: Kalle

Vilket lag vann?

2011-04-25 @ 22:30:21
URL: http://neyorkcityboy.blogg.se/
Postat av: Pontus

Ganska jämt, men totalen tog nog gula laget med bl.a. mig och the Karlsson Mantels.

2011-04-26 @ 20:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0