Linkan here we come!

Imorgonbitti tar vi tåget hem igen! Eller... hem över påsken i alla fall. Vi åker tillbaka till Oslo igen på tisdag morgon. Det ska bli väldigt roligt och skönt att komma hem till mamma, katterna, syskon och alla andra nära och kära! Lite påskfirande blir det också, det ska bli mye trevligt. Ska även passa på att börja träningscykla lite, måste börja snarast om jag ska klara av Halvvättern i år igen. Grämer mig lite över att SJ inte vill ha cyklar på tåget mellan Linköping och Oslo bara... jag får i så fall montera ner cykeln så den går som bagage! Dumma SJ! Men det får jag väl kanske ta och göra...

Hur som- hem imorrn till sol, vår, blommor, cykel och inte minst familj! :D

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0