Ledig dag med frisbeegolf och kina!

Idag är det onsdag vilket även innebär att jag är ledig. I morse inledde jag dagen med en cykeltur som dessvärre bara varade i 4 km eftersom kedjan krånglar och har sig, så jag åkte tillbaka och gick in på en cykelverkstad istället. But still- en liten tur blev det ju!

Nu ska vi iväg och kasta frisbeegolf! Som jag har längtat efter det, det är så fantastiskt roligt. Jag ska även inviga min nya frisbee nu snart i Frognerparkens bana. Vi får se hur det går och hoppas på att det inte börjar regna. Enligt prognosen ska det kanske göra det idag... Men det ska inte stoppa oss, vi ska nämligen på kinarestaurant ikväll. Får se till att svälta under dagen så man är riktigt hungrig när man kommer dit, det vankas nämligen trerätters!

L

Kommentarer
Postat av: Kalle

Nice det verkar som sommaren aven har kommit till Oslo :)

2011-05-14 @ 01:32:02
Postat av: Lina

Sommaren var här, sen försvann den men den är nog påväg igen hoppas jag!

2011-05-19 @ 23:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0