"Nae det är jäkligt mycket nu alltså..."

Sitter här och funderar på vad vi kan ha varit så väldigt upptagna med, med tanke på att det bloggats lite futtigt. Det kan väl bara vara så att vi är ganska så upptagna av oss rent generellt. Lina har ju liksom jobbat och jag har ju... gjort viktiga saker jag med!

En liten smula sjuk har man visst råkat bli, men det borde ge sig snart. Blev uppringd av Hipster i lördags och tillfrågad om jag kunde vimmelfota samma kväll, var ute fredagen och fotade med så det fick bli två dagar trängas-med-fyllon, men det gick helt ok, kan väl dock ha varit då jag drog på mig lite för mycket stekarbakterier eller nåt.

Jahanähä, sova!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0