Äntligen!

Jag har äntligen skaffat mig ett gymkort, det ligger nära dessutom, så nu har jag ingen ursäkt längre för att inte träna! Jag har ju visserligen sprungit lite här men det är så oinspirerande och lätt att strunta i när det är is och halt och kallt. Dessutom så har jag inte funnit någon riktigt bra runda att springa ute heller och då blir jag ännu mer osugen att ge mig ut. Men nu alltså! Ett billigt gym, 199 kr i månaden och man kan säga upp abonemanget när man vill! Så idag tränade jag efter jobbet och imorgon ska Pontus med om han inte jobbar för jag får ta med en "kompis" på ett gratis pass på gymmet. Nu ska det bli ordning och reda här och endorfiner i hjärnan, det känns som att det behövs! :)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0