Kontokort och lite jobb!

Dagen har ägnats åt att skaffa norska kontokort, vi gick till Nordea som verkar vara det bästa alternativet då endel andra tydligen tar en liten avgift för varje gång man drar kortet och lite annat tråkigt trams som man inte vill vara med om. Det är förövrigt görkallt ute, google visar på -16 och det tvivlar jag inte en sekund på faktiskt. Nu sitter vi som tur är inne i en varm och skön lägenhet och jag tänker inte lämna den under kvällen. Pontus måste dock iväg och jobba ikväll i kylan, ett vimmelfotojobb som han fått, mycket roligt! Så medan han gör det så ska jag kolla på film, om det är någon som har bra filmtips så är det mycket välkommet!

Imorrn kanske det bli mer klättrning, och en till jobbintervju för min del också. Trevlig fredagkväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0