Leilighet!

Igår på dagen var vi på en lägenhetsvisning som verkligen var jättebra. Den blev helt nyrenoverad 2008 så köket och badrummet är väldigt fräscht och fint den är dessutom fullt möblerad. Det finns även ett eget sovrum, något som ju är väldigt skönt om den ena lägger sig tidigare eller om man bara i allmänhet gör olika saker och kanske inte vill vara i samma rum för att man stör eller ja... vad som helst. Takterass! Nämnde jag att den har takterass också!? Jättehärligt, så kan man ligga och sola där! (I mitt huvud finns bara sommar, värme, sol...)

Vi väntade hela dagen och kvällen för hon skulle höra av sig om hur det blev med lägenheten under kvällen och som sagt så fick vi igårkväll veta att vi får den! Vi ska träffa henne på tisdag och skriva hyreskontrakt. Det är så väldigt skönt att ha det avklarat, att veta att vi har någonstans att flytta in när vi måste ut från den här lägenheten. Den ligger väldigt centralt och med mycket bra förbindelser med buss och trikk och med gångavstånd till mitt jobb - helt enkelt jättebra:))

L

Kommentarer
Postat av: Alexander

Men herregud!? Va flott det låter! Enormt mycket grattis!

2011-02-14 @ 12:28:11
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Lina

Tacktack! Känns bra:)

2011-02-14 @ 15:14:19
Postat av: Frida

I mitt huvud finns också bara sommar! Jag kommer förbi en sväng snart! bara det slutar snöa hos er så! Själv satt man ju och gassade i solen i lördags!

2011-02-14 @ 22:12:17
Postat av: Lina

Jaa, kom hit! Saknar dig:)) Riktigt äckligt kallt är det, helt sant. Men kom ändå!

2011-02-15 @ 16:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0