Uppskrapad hand

Vi var och klättrade igår jag, Virre och Pontus, i Kålsås klätterhall. Eller, vi bouldrade rättare sagt. Mycket roligt och även mycket svårt för en ovan en som jag! Det syns ju helt klart att Pontus har klättrat förut, även om han säger att han legat av sig lite sedan San Diego. Men jaja, dålig eller inte så var det väldigt roligt, och jobbigt! Jag har ganska påtaglig träningsvärk i rygg och axlar idag och det blev även en del uppskdapade händer och skinnflikar som drogs bort. Så där så att det blir en fläck med helt ny, rosa och lite fuktig hud som kommer fram...

Jag är sugen på mer, ska klara den där gröne jäkeln till bana! ...

Kommentarer
Postat av: Frida

fuktig rosa hud som tittar fram, där satte du huvett på spiken

2011-01-23 @ 22:29:59
Postat av: Kalle

Det är sjukt frustrerande samtidigt som det är sjukt kul då man ger sig fan på att klara den där banan. När man väl gör det känns det så himla skönt :)

2011-01-23 @ 23:08:00
URL: http://newyorkcityboy.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja trots att smärtan inte alls verkar vilja minska utan snarare ploppa upp i nya kroppsdelar hela tiden så är jag väldigt sugen på att testa mer!

2011-01-24 @ 16:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0