Lite nervös

Jag (Lina) ska på en intervju här snart så jag sitter och laddar lite nu, vet dock inte om det hjälper, känner mig bara mer nervös om jag tänker på det! Eller, det är nog egentligen inte själva arbetsintervjun jag är nervig över utan hur jag ska ta mig dit! Det är en mataffär som ligger en bit bort i ett ställe som heter Röa (uttalas gärna med östgötskt r, dvs w!) Men det ska nog gå bra!

Förövrigt soligt och fint. Oslo verkar köra med någon slags "varannan dag soligt varannan mulet"- idé. Nä, nu ska jag nog ta och bege mig snart... Kanske köper mig en bolle på 7-eleven sen... så smarriga... lägger sig som en degklump i magen... Mmmm!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fiiiin Blogg!!! och gott med degklump i magen, så det där med jobb är väl mer en petitess

2011-01-19 @ 13:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0