Det var väl roligt hurra...

DET SNÖAR! Och inte lite heller, snötussar stora som tennisbollar (jamen typ!!) har dalat ner hela dagen.

Men det var ju inte det vi hurrar över främst. Lina är visst lite snabbare på att uppdatera bloggen, men situationen är ju hursomhelst den att vi nu båda har jobb! Lina som sagt på ett Café och jag ett säljjobb på Onlineguiden.no. Det ska bli spännande! Började min första dag idag med utbildning och även så imorgon.

Mycket mer spännande vet jag inte om jag har att förtälja. Virre gjorde nåt med axeln när vi klättrade så han är hemma från jobbet några dagar.

Alexandra har städat sitt rum (Stor eloge!)

Det snöar fortfarande nåt djävulskt!

Stay tuned förresten inför de kommande Roomie-profilerna som kommer dyka upp här på bloggen inom en snar framtid. De kommer innehålla bild på samt spännande och relevant information om de individerna vi bor med här i Oslo!

Nu ska det väl sovas snart, jag ska bara...

P

Kommentarer
Postat av: Tina

Va kul att ni har fått jobb :) grattis till er båda! Kram kram

2011-02-08 @ 07:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0